Tilbake i hjembyen min

God kveld dere!

Jeg har rett og slett ikke fått tid til å blogge i dag da jeg har vært på farten hele dagen, og rett og slett prioritert annerledes. Så beklager det! Jeg dro fra Skien i dag tidlig og har vært i Sandefjord siden. Jeg har fått gått tur med mamma, besøk mormor&bestefar, gått tur med søss og sett film med søss. Jeg har med andre ord kost meg masse. Det er så godt å møte familien min igjen. Som sagt femti ganger, så holder jeg til i Skien og familien min bor i Sandefjord. I tillegg jobber jeg jo borte 14 dager, så jeg får ikke sett dem like mye som jeg ønsker. Derfor er det så koselig å være litt med dem igjen. Jeg har vært en rask tur på kjøpesenteret, og jeg hentet en pakke på posten i stad, så jeg skal vise dere hva jeg fikk i morgen – det.var.så.fint! Wiii♥SAMSUNG CSC
I morgen skal jeg møte noen venninner, herregud som jeg gleder meg! Det er så lenge siden jeg har hatt ordentlig venninne tid, så det er skikkelig etterlengtet. Hva vi skal enda er jeg ikke helt sikker på, spise, kose oss og bare catche opp i hvert fall! For meg spiler det ingen rolle om hva vi gjør, så lenge vi er sammen. Jeg elsker å være sosial, og skulle gjerne vært det oftere faktisk. SAMSUNG CSC
I natt sover jeg over hos søsteren min, sammen med hunden hennes. Av en eller annen grunn så misliker jeg å sove helt alene, kanskje det har noe med at jeg har sovet sammen med kjæresten min hver eneste natt (nesten) i snart et år? Det er så koselig! Jeg elsker å sove sammen med kjæresten min, haha! Sorry mye info, jeg bare savner han så når jeg er avgårde – er ikke det koselig? Jeg syntes det. Noen syntes det er deilig å ha noen dager fra hverandre, mens vi (jeg i hvert fall) syntes det er trist… Well well, nok kliss! Nå tar vi kvelden snart – sov godt!

Vi blogges ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg