Borte bra, men hjemme best

God morgen!

Jeg skulle ønske været her i Skien var likt som i går, men ellers har jeg ingenting å klage på. Vi har med andre ord kommer hjem og er tilbake i Norge. Jeg syntes det er så deilig å komme hjem alltid uansett hvor jeg har vært. Reise og være på tur er noe av det beste jeg vet om, men den følelsen når man sover i sin egen seng og har alle tingene sine i nærheten er best. Uansett! Vi koste oss masse i går også vi. Som jeg nevnte tidligere i går så skulle vi prøve å finne Victorias secret butikken, og den fant vi. MEN det var ikke lett ifølge gps på mobilen, for det lå jo inne på et kjøpesenter. Da vi så det ble jeg egentlig litt skuffet, for butikken var kjempe liten og det var kun noen truser og body lotion osv – med andre ord ingen klær eller noe slikt..Så jeg kjøpte ingenting. Flink♥

SAMSUNG CSC
Det var så sinnsykt mye mennesker overalt i Gøteborg, det var jo lørdag og 20 grader, så vi kunne vell ikke forventet noe annet. Men omg! Jeg hater når det er masse masse mennesker, vi fant ikke engang et sted å spise lunsj siden det var fult overalt. Å det å stå i kø, det gidder ikke jeg. Så etter en liten runde gikk vi tilbake til bilen og kjørte til Nordby kjøpesenteret, spiste lunsj og handlet litt. Så gikk turen til Skien, vi dro en tur til broren til Frode og satt der frem til klokken ble rundt 23:00. Da vi kom hjem orket ingen av oss noe annet enn å sove, så slik endte den kvelden. 
SAMSUNG CSC
I dag regner det og det er skikkelig innekose vær, så vi skal bare kose oss! Det er litt hus plikter som vanlig som må gjøres, men det tar jeg litt senere. Nå skal jeg lage en god frokost og slappe av på sofaen, så blogges vi litt senere i dag. Ønsker alle en fin søndag♥

6 kommentarer

Siste innlegg