Update 21.04

Heisann alle fine!

Igjen, det er litt vanskelig å oppdatere når jeg er på jobb, men jeg skal gjøre det beste ut av det. Dessuten så jobber jeg dag og har kveldene på meg. Vi kom ombord i går og frem til nå har det gått helt fint. Utenom at det var mye sjø i går, så jeg kastet opp og var veldig kvalm – hehe! Men jeg var ferdig på jobb og lå bare på lugaren, så ingen skade skjedd. Jeg blir sjøsyk når jeg ikke har vært ombord på noen uker, men nå i dag er det like mye sjø og jeg føler meg helt fin. Det er noe å tenke på før man søker jobb på båt – blir man sjøsyk? De første dagene mine ombord ble jeg så sjøsyk at jeg trodde at jeg måtte si opp før sommeren var over – men så blir man vandt til det også. Nå lever jeg tross av alt på sjøren 14 dager i måneder og kroppen “gynger” 24/7, så jeg blir kanskje bare sjøsyk en gang dersom det er mye sjø. 

SAMSUNG CSC
Forresten: så har jeg fått noen spørsmål angående hvorfor jeg i alle dager skal operere nesen min, det kommer jeg til å skrive et lengre innlegg om i kveld eller i løpet av de nærmeste dagene. Slik at de som ikke kan forstå det kanskje forstår det litt bedre! Det er viktig for meg å dele med dere hvorfor jeg vil gjøre det – at det ikke bare er for å legge seg under kniven bare for å gjøre det liksom. 

SAMSUNG CSC
Ja, skjorten min er alt for stor…Jeg bruker 32-34, så har jeg på me 38….. pyttpytt. Men sånn er det, så jeg lever og jeg lover å prøve å oppdatere så godt jeg kan, men motivasjon og fashionnista bilder kan jeg ikke love, hehe! Antrekk bilder på lugaren? Jeg tror ikke det….Jeg håper dere har det kjempe fint, vi blogges litt senere ♥

7 kommentarer
    1. Ok. Hvor jobber du? Du kan ikke ta et par bilder med skjorten sammen med jeans da altså, siden det er uniformskjorte?

    2. B-A: jeg jobber på båt – jeg kunne sikkert gjort det, men jeg bruker ikke skjorten til noe annet enn jobb, så det er ikke så viktig om den passer med jeans egentlig, Hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg