Oslo og gledestårer

God kvelde dere♥

SAMSUNG CSC
Vi har nettopp kommet hjem fra Oslo. Den eneste jeg har rukket er å skifte til kosedress, tatt av extensionsenet og laget meg et glass saft. Yummii♥ Så nå koser jeg meg på sofaen med blogging og Paradise, blir det bedre? Jeg er så heldig som får vilja mi når det kommer til det, hehe! Vi var i Oslo ca to timer før konsultasjonen, så vi tok oss en tur ned på Aker brygge. Det ble FRIDAYS og burger på oss begge to, men dessverre så var det ikke så utrolig bra. Det tok veldig lang tid før vi fikk maten, å hvorfor det tok så langt tid for en burger og chips på en tallerken skjønner ikke jeg! I tillegg var servicen på bunn, men kanskje de bare hadde en dårlig dag – hvem vet! Jeg gidder ikke det igjen for å si det sånn, Big Horn here we come! 
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
Når det gjelder konsultasjonen…. Fy søren dere! Jeg ble så glad at jeg faktisk gråt da vi kom i bilen igjen da vi var ferdige. Og jeg sleit veldig med å holde tårene tilbake da jeg var inne hos kirurgen. Det får meg virkelig til å skjønne hva dette betyr for meg – så mye at jeg gråter liksom. Jeg ble tatt bilder av, så redigerte han “hvordan resultatet” vil bli. Etter hvert som han redigerte pompet pulsen min bare mer og mer og som sagt, tårer. Men jeg har en kompis som har operert seg to ganger i Norge og ikke vært fornøyd, så jeg nekter at det skal skje! Men jeg følte virkelig at kirurgen forsto meg, og vi stod jo der sammen foran resultatet – han sa jo at det ca er slikt resultatet vil bli. Så jeg har litt å tenke gjennom, men jeg er jo veldig klar for å operere meg, jeg klarer nesten ikke vente! 
SAMSUNG CSC

Så endelig skjer det! (Mest sannsynlig) – jeg får en telefon på mandag angående priser og eventuelt operasjonsdag! Men nå tar jeg kvelden, vi har en del å gjøre i morgen før vi skal ombord på jobb. Sov godt, så blogges viiii♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg