White as snow

God ettermiddag!

Jeg håper dagen deres har vært fin og at dere holdt ut den første hverdagen. Snart helg vet dere, hold ut! Hehe♥ Vi kom nettopp hjem fra broren til Frode, vi tok en tur dit for å være litt sosiale og hilse på familien der før vi skal ut på sjøen igjen. Det blir liksom så liten tid til å være med familie og venner når man jobber sånn som vi gjør, men vi får nok en gang, bare gjøre det beste ut av det. Enn så lenge går det jo veldig fint. Utenom å være der så dro vi en tur på Arkaden, det er et senter her i Skien som jeg faktisk aldri har vært på før (utrolig nok), men det var veldig dårlig, så jeg kommer neppe til å besøke det igjen. Takk Gud for at Herkules finnes her i Skien, hehe! 

SAMSUNG CSC
Anywaaay….. Jeg har shoppestop, men det hadde jeg ikke for en uke siden da jeg bestilte disse skjønnhetene hjem. Jeg har faktisk ønsket meg disse lenge og jeg siklet på de i fjord også, men jeg tok meg liksom aldri råd til de. Så fant jeg nettopp ut at jeg egentlig ikke ønsket meg disse, men de som er helt hvite. Så hva gjør jeg da….? Det var en nedtur, men jeg kanskje disse er like fine? Så sykt irriterende når sånt skjer, men men, det kunne skjedd verre ting her i livet.
SAMSUNG CSC
De var vel fine? Planen var å sprade rundt i dem i Oslo i morgen, men nå ble jeg plutselig litt usikker! 
SAMSUNG CSC
I tillegg kjøpte jeg dette fine skjørtet! Det er jeg kjempe fornøyd med, jeg viser dere det bedre senere sammen med den nye hvite bodyen min! 

Nå skal jeg begynne å lage middag – i dag skal jeg faktisk slå på stor tromma og lage hjemmelagde nanbrød og chicken Thai green curry! Jeg gleder meg masse og det burde virkelig Frode gjøre også. Vi blogges senere ♥

9 kommentarer

Siste innlegg