Always in my purse

Hei alle sammen og god 2.Påskedag!

Endelig mandag og ny uke! Jeg liker mandager jeg, da kommer man liksom tilbake til hverdagen og rutiner. Eller for min/vår del er det vel ikke så mye hverdag eller rutiner når vi er hjemme på fri fra jobb. Vi har jo nesten ingenting vi må eller skal når vi våkner på morgningene. Men nå nærmer torsdagen seg, så nå er det vel snart på tide å spise opp det som er i kjøleskapet, pakke og dra. Sånn er livet, hehe! Heldigvis har vi hverandre og heldigvis er det fremdeles noen dager igjen. I morgen hadde jeg egentlig konsultasjon, men den ble flyttet til onsdag, så da reiser vi en tur inn til Oslo onsdag formiddag regner jeg med, så får vi ta lunsjen der, det blir koselig og jeg håper på bra vær! 

Uansett: Jeg tenkte å vise dere hva jeg alltid har i vesken min til enhver tid. I hvert fall i disse dager! Vesken er fra Armani jeans, og det er egentlig en veske jeg kommer til å bruke om vintere, men det er jo ikke helt vår, helt sommer enda. så den duger litt til. Også parfymen fra Boss er en mer sommer duft syntes i hvert fall jeg, så den har nylig ankommet vesken min. For ikke å glemme den nye Dior lipglossen min, rosa lepper er så fint om våren og sommeren! 
Lommeboken min står i stil til vesken, den er også fra Armani. Andre nødvendighet som solbriller, make up og håndkrem er til enhver tid med meg i vesken! I tillegg til dagsplan bok, kamera, ørepropper og bilnøkler. 

Planen i dag er ikke stort, vi skal gå en tur (mate endene), solarium og slappe av. Det vil si, kose oss ♥ Ha en fin dag så lenge, og en bra start på uken! Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg