New in for easter

SAMSUNG CSC
Lommeboken min må hate meg… Jeg shopper alt for mye og jeg vet det. Men av en eller annen grunn så gjør det meg glad, det gir meg en god følelse merkelig nok. Det er bare sånn jeg er og sånn har jeg alltid vært, men det må skjerpes inn, det er jeg fullstendig klar over. Men akkurat nå så trengte jeg det faktisk litt, og dessuten så tjener jeg mine egne penger og kan bruke de på nøyaktig hva jeg vil. Jeg tok en tur på Herkules kjøpesenter her i Skien mens kjæresten min trente. Jeg dro dit fordi jeg skulle handle inn middag og litt annet kjøleskapet lengte etter, men også fordi jeg lenge har tenkt på å kjøpe boken til Sophie Elise. Det er rart med det, men bare ordene bak på boken kan jeg kjenne meg igjen i. En rosa boble, selvbruning, selvskading, barbie og Hello Kitty. Så det skal bli spennende å lese boken og jeg gleder meg veldig til å kose meg med den. 
SAMSUNG CSC
Uten om bok kjøpe jeg dette fine undertøyet fra Cubus. Det passer jo så fint nå som det er påske og snart sommer. Friske farger på undertøy er også noe som gjør meg glad, merkelig nok. 
SAMSUNG CSC
Så klart har Cubus fått inn Revolution, i og med at jeg hamstret produkter fra det merket da jeg var i Danmark, hehe! Jeg kjøpte med meg Cover & Concealer palette  til 149kr – det er ganske billig! Ansiktsmaske, treningstights, Carmex og fjær av alle ting fikk også bli med. I tillegg så var jeg som sagt innom matbutikken og handlet litt varer. Vi skal ha deilig middag i dag, så jeg handlet inn det vi trengte til det blant annet. 
SAMSUNG CSC
Jeg håper dere koser dere og har det fint. Nå skal jeg sette meg godt tilbake under teppet og begynne å lese. Vi blogges♥

Har du lest Forbilde? 

8 kommentarer

Siste innlegg