Vasking av sminkekoster

SAMSUNG CSC
Noe av det værste og faktisk det beste jeg vet om er å vaske sminkekostene mine. Det værste fordi det er kjedelig og det beste fordi det gir en så utrolig frisk følelse når man sminker seg med rene koster! Det må jo bare gjøres, så det tok jeg meg tid til nå mens Frode var på trening. Jeg har faktisk lagt litt penger i sminkekostene mine og unnet meg noen  fra RT (jeg husker ikke det hele navnet) – og de er virkelig gode! Jeg har planer om å kjøpe et par til neste gang jeg er på jobb. I tillegg har jeg noen fra Gosh, bare minerals, Dior og Chanel. De Oval børstene er to gode favoritter! 
SAMSUNG CSC
Jeg bruker vanlig shampoo og balsam. Denne gangen brukte jeg noen jeg har kjøpt på Rusta av alle steder! De luktet godt og rengjorde de bra i hvert fall. Forrige gang brukte jeg shampoo og balsam fra Kardashian serien, de også funker bra! Og sikker alle andre type shampoo og balsam, hehe. 
SAMSUNG CSC
Se så fine! Noen blir så klart renere enn andre, men det får bare være sånn. 
SAMSUNG CSC
Nå skal jeg skifte, så skal vi kjøre til Sandefjord! Vi skal i stallen sammen med Kathinka, det kommer til å bli så koselig. Jeg tar med kameraet, så vi blogges senere! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg