Spørsmålsrunde

ASK ME ANYTHING 

SAMSUNG CSC
Nå er det vel på tide med en spørsmålsrunde! Denne bloggen er nesten helt ny, så da er det jo en fin mulighet å bli bedre kjent med meg på gjennom spørsmål. Det er tross av alt ikke så mye jeg har rukket å dele enda, hehe. Dessuten syntes jeg spørsmålsrunde er gøy, jeg liker å svare på spørsmål og tenke gjennom svarene. Så spør om alt mulig rart, så skal jeg svare så fort jeg har fått nok spørsmål til å lage et innlegg! 

Kjæresten min er å trener, men han kommer hvert øyeblikk hjem. Da skal vi kose oss med bakt potet og se videre på Iron Fist på netflix. Med andre ord, kosekveld! Etter det tar jeg kvelden, så vi blogges i morgen! God natt♥

4 kommentarer
    1. – Hva er dine framtidsplaner med tanke på utdanning og jobb?
      – Hva tenker du om vegan- og vegetarianertrenden som foregår nå hvor flere og flere blir veganere/vegetarianere, og kunne du selv blitt vegetarianer/veganer? Hvorfor/hvorfor ikke?
      – Ser du for deg å bli boende i Skien/Sandefjord, eller er det andre byer, eks. Oslo som frister å flytte til?
      – Hva er ditt mål med bloggen?
      – Hva savner du mest med videregående, og hvorfor?
      – Kan du ha et “min første gang”-innlegg hvor du skriver om ditt første møte med alkohol, snus, røyk, første kjæreste, første jobb etc.? Hadde vært interessant!
      Digger bloggen din, og er så glad for at du har begynt å blogge igjen! Stor klem<3

    2. – Hvilke blogger leser du?
      – Kan du lage housetour video/innlegg?
      – Siden jeg ikke fikk svar i innlegget om kameraet. Hvor kjøpte du det? Har vært på jakt etter det samme, men finner det ikke noen steder..
      – jobber du og kjæresten din alltid samme turnus som hverandre?

    3. Caroline: Kameraet måtte jeg faktisk finne på Finn.no! For jeg fant det ingen andre steder, men heldigvis var det en i Tønsberg som solgte et som nesten ikke var brukt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg