Nye negler

God morgen, Tirsdag! ♥

Jeg har vært våken en liten stund, men jeg har bare slappet av og kost meg. Jeg sov over hos mamma (hjemme i Sandefjord), så det er veldig rart å våkne opp her igjen alene. Jeg har tross av alt sovet sammen med kjæresten min hver eneste dag i snart et år, hver natt! Før elsket jeg å sove alene, men nå vil jeg ikke sove alene lenger, hehe♥ Men det var i hvert fall godt å se mamma, søss og Mix. Og ikke minst klesskapet mitt! De fleste av sommerklærne mine og skoene mine ble igjen her da jeg flyttet på vinteren og ikke trengte det, så det var mye jeg hadde glemt at jeg hadde, og som jeg gleder meg til å bruke igjen nå som det er varmt ute. Det er det aller beste med sommeren, at man kan ha fine sommerkjoler, høye heler og fine farger! 


For to dager siden ordnet jeg neglene mine igjen. Denne gangen ble det vanlig fransk gele negler, men så fort de var ferdig laget angret jeg…Jeg brukte å ha fransk hele tiden før, så kanskje jeg er lei av det bare. Nå syntes jeg det er mye finere med litt smalere form med neglelakk og dill dall! Men det er det som er så flott med å være sin egen negldesigner, jeg kan orde de sånn jeg vil, når jeg vil. Så jeg gir disse to uker før jeg fjerner dem for å legge slike jeg vil ha før jeg reiser ut på sjøen igjen. 

Planen videre i dag er å først ordne meg, dra en liten tur til byen og å dra til søss for å være der litt med hunden hennes mens hun er på jobb. Så skal vi besøke farmor og farfar litt senere i dag, koselig! Jeg håper dere får en kjempe fin tirsdag, nyt været! 

Blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg