Kryoteknologi behandlig

Hei og god mandag alle sammen! Jeg håper dere har det bra og nyter det fine været. Litt vind, men ellers skinner solen! Jeg kjørte til Sandefjord i rundt 12:00 tiden fra skien og har så vidt vært en tur hjemom og hilst på Mix (hunden min) – Før jeg kjørte ut igjen mot byen. jeg hadde time på klinikk Odden 14:15 for å få en Kryoteknologi behandling på føflekken jeg har i pannen. Den har jeg prøvd å bli kvitt lenge nå og brenning funket ikke, så da prøvde jeg med frysing hos Katrine Odden. Klinikken ligger i Sandefjord sentrum og Katrine er ekstremt dyktig og hun vet hva hun gjør. Behandlingen gjorde ikke veldig vondt, men selvfølgelig litt ubehagelig – det er jo kjempe kaldt, så svir det litt når man er ferdig. Nå – en time etter behandlingen kjenner jeg det fremdeles, men det var langt ifra like vondt som å fylle i leppene. Så dette var deilig i forhold, haha! Det er også Katrine som har fylt i leppene mine tidligere, ikke forrige gang, men før der igjen. Hun er veldig flink til å lage et naturlig resultat og flere av venninnene mine går også til hun! 


Behandlingen kostet 650kr – og akkurat nå kan jeg ikke se så mye forskjell fordi den trenger tid på seg til å forsvinne –  og det er mulig jeg må behandles en gang til for å bli kvitt den helt. Det er tross av alt en føflekk midt i pannen min, den har plaget meg lenge nok! Jeg husker så godt jeg  ble mobbet på ungdomsskolen for den, og noen kommenterte bildene mine på instagram og skrev at jeg hadde en kvise i pannen…Men nei, det er en føflekk og det kan man jo ikke noe for? Jeg skjønner meg IKKE på de menneske som kommentere slikt på andre mennesker – for eksempel folk som mobber noen fordi de har stor nese? Tror du den personen har valgt å få stor nese? Små pupper, liten rumpe eller føflekk i pannen? Skjerp dere! 


Nå ser det i hvert fall sånn ut – veldig rødt og hevet.  Litt vondt er det, men ikke mye! Jeg må beskytte den godt mot solen, ikke være for mye i solen og heller ikke bruke sminke på det området i dag. Du finner facebook siden til Klinikk Odden HER 
(Behandlingen er ikke sponset, bare ærlige meninger)  

Forresten – Jeg hadde problemer med internett i går og fikk ikke lagt ut vinneren av Giveawayen min, vinneren er “MARI” – Kan du kommentere epost eller sende meg en melding? Du skrev ikke epost adresse, så da får jeg ikke tak i deg! ) Gratulerer 🙂 

1 kommentar
    1. Er det noe som plager en, er det jo selvfølgelig lov å gjøre noe med det! <3 Og de som kommenterer på andres utseendet, burde virkelig begynne å tenke seg om, helt enig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg