Gave fra kjæresten min

God kveld ♥

De fleste har vel lagt seg nå, men jeg har enda noen timer igjen på jobb. Men i kveld er det under hundre passasjerer, så jeg har fått en liten pause. Kjæresten min og jeg gikk sammen ned i butikken og der så jeg at de hadde fått inn bareMinerals produkter! *GLEDESHYLL* Jeg ble så glad, for det er noe jeg alltid har hatt lyst til å ha, men aldri tatt meg råd til det. Det  ligger jo på pris mellom 300 -400kr vet jeg. Dessverre hadde ikke jeg mer igjen av parfyme kvoten min, for vi har ikke lov til å handle så masse vi vil (godt er det), så jeg fikk ikke kjøpt den selv. Men så har det seg sånn at jeg virkelig har verdens beste kjæreste, så han kjøpte den til meg! Han er sååååå snill♥  Selvom han syntes at jeg har nok sminke, så gjorde han det for meg. Han er best ♥


Produktene kom i en eske som inneholdt denne fine sminke-eske? sminke veske? Uansett – i esken var det primer, foundation, sun kissed powder, finisher powder og en sminke kost! Skikkelig stat. I tillegg var det med en “bruksanvisning”, så der kan man få fine tips. 


Så heldig var altså jeg denne lørdagskvelden! Vi gikk ned i butikken for å handle inn litt brus og godis til dokka, der får vi jo ikke handlet noe ombord, men så klart kan vi gå i land og handle da. 


Jeg ønsker alle en god natts søvn og en fin søndag <3 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg